Paranormal Activity

Thursday, September 22, 2011
Kur një çift të rinjsh hyjnë në një shtëpi të re, në provincë, që në pamje të parë dukej shumë e qetë, ato fillojnë të shqetësohen nga një prezencë që nuk është demonike por shumë aktive në naten e zezë. Kjo prezencë duket të interesohet më shumë për Keitin një studente, e cila në tërë jetën e saj ndjente se diçka nuk e linte rehat. Mika i dashuri i saj harxhon një shumë të madhe parash për të zbuluar se çështë kjo prezencë që lëviz naten kur ato flenë gjumë. Ato vendosin kamera në dhomën e tyre për të analizuar më tej këtë fenomen. Gjërat fillojnë të bëhen më të acaruara dhe jeta e tyre të mos ngjasojë kurrë si më pare…


Më shumë: http://www.imdb.com/title/tt1179904
*Linku tjetër: MovShare | ZShare | MegaVideo
*Linku për download: MegaUpload

0 Komente:

Post a Comment

 
 

Copyright © 2011 Rri-Shiko.Com | Design by Ardi Laitifi™